Posted in Հեռավար ուսուցում, Անհատական աշխատաժամանակ, Աշխատանքային նախագծեր

Սովորողի անհատական ուսումնական պլան

Ծնողների առաջարկներ

Վահանի մայրիկ՝ Նարինե

Այսօր տեղի ունեցավ 2020-2021թթ ուստարվա պլանի քննարկում: Քննարկման ժամանակ ես առաջարկեցի նոր առարկա ավելացնել՝ համակարգչային հմտություններ։ Քանի որ մեր երեխաների հիմնական աշխատանքային գործիքը համակարգիչն է, ապա ես կարծում եմ, որ գոնե մի քանի ամիս երեխաները առանձին դասաժամով պետք է համակարգչային որոշ ծրագրեր ուսումնասիրեն։  

Արենի մայրիկ՝ Տաթև

Առաջարկում ենք ավելացնել նաև գրական խոսքը զարգացնելու, ամրապնդելու դասաժամ, կոնկրետ համակարգչային ծրագրերի, մեդիահմտությունների  զարգացման համար դասաժամ, որմեսզի երեխաները ինքնուրույն տիրապետեն մոնտաժային և այլ ծրագրերին: Մնացած բաղադրիչների հետ համամիտենք, կարծում ենք, որ  մանկավարժական խորհուրդը ավելի լավ է հասկանում երեխայի ծանրաբեռնվածության թույլատրելիի չափը և առարկաների դասաժամերը ընտրվել են այդ  ամեն ինչը հաշվի առնելուց հետո:

Գեղամի մայրիկ՝ Նարինե
Լավ է,  որ «Ես և շրջակա աշխարհը» չկար, որովհետև ես գիտեի՝ գրքով են անցնելու չորրորդ դասարանում։
Մաթեմատիկան 5 ժամ թող լինի։ Մայրենին քիչ է՝ շատ չէ, քանի որ մայրենին լեզու և ընթերցարան է։ Օտար լեզուները նորմալ է։ Տղաս անհամբեր սպասում է, թե երբ են անցնելու «Բնագիտություն» ու «Հայրենագիտություն»։ Նորություն է։ Մնացած առարկաներն էլ. թող երգեն, պարեն, վազվզեն, շատ լավ է։

Ղուկասյան Վահան

Պետրոսյան Էմմա

Առաքելյան Գեղամ

Մարտիրոսյան Կարինա

Մանուկյան Գագիկ

Հյուսնյան Արսեն

Սարգսյան Մանե

Ջհանգիրյան Էրիկ

Ավագյան Հարություն

Աբրահամյան Արեն

Վարդապետյան Մարինա

Սաֆարյան Դավիթ

Հեղինակ՝

Ես Լիլիթն եմ՝ սիրելի կրթահամալիրի մեդիամիջավայրի կրողն ու տարածողներից մեկը:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s